Гурток "Стань творцем свого життя"

 Самооцінка. Образ реального «Я». Образ ідеального «Я»

Саморозвиток особистості пов’язаний з її Я-концепцією, або образом Я.

Усвідомлення реального “Я” пов’язане з усвідомленням своїх можливостей, з досвідом нових переживань і нових стосунків людини з навколишнім світом і з собою.

Співвідношення "Я - реального" і "Я - ідеального" і характеризує адекватність знань людини про себе, що знаходить своє вираження в самооцінці.

1.       Першим завданням є визначення того, яким ви бачите себе. Для цього:

 

a. Прочитайте наведені нижче 50 тверджень, подумки відзначаючи ті з них, які ви вважаєте найбільш характерними і найменш характерними для Вас зараз.

b. Проставте у першій колонці, позначеній "реальне Я", 1 бал п'яти найбільш властивим Вам сьогодні характеристикам Я з нижченаведеного списку.

c. У цій же колонці проставте 5 балів наступним п'яти найменш властивим Вам сьогодні характеристикам Я з нижченаведеного списку.

d. У тій же колонці проставте 2 бали 12 найбільш характерним Вам сьогодні характеристикам Я.

e. У тій самій колонці проставте 4 бали 12 не надто властивим Вам сьогодні характеристикам.

f. Це дозволить Вам позбутися 16 не надто характерних і нехарактерних для Вас характеристик. Присвойте цим характеристикам 3 бали.

g. Ще раз поверніться до цих характеристик, перевіривши ступінь Вашої впевненості у даних оцінках. Якщо Ваша думка змінилося, внесіть необхідні корективи. Виконана робота дозволяє винести судження про Ваш сьогоднішній образ реального Я.

 

2.   Другим завданням є визначення того, яким Вам хотілося б бачити себе.

 a. Повторіть кроки a - g, але тільки щодо Вашого ідеального Я - того, яким би Ви хотіли стати. Помістити Ваші бальні оцінки в другу колонку "ідеальне Я".

 

3.   Третім завданням є визначення ступеня відмінності між Вашим реальним і ідеальним Я. Для цього:

a. Підрахуйте різницю між кількісними виразами вашої реальної та ідеальної самостей, представлених у відповідних колонках. Наприклад, якщо в колонці реальної самості у певної самохарактеристики стоїть цифра 5, а в колонці ідеальної самості - 1, то зафіксована різниця складе 4 бали. Позначте цю цифру в колонці "Різниця".

b. Підсумуйте різницю всіх 50 характеристик. Чим більша різниця між реальним і ідеальним Я, тим більше, по всій ймовірності, буде Ваша незадоволеність самими собою. (Цілком очевидно, що якщо ваші ідеальне і реальне Я не розходяться, то різниця буде нульовою).

с.  Постарайтеся запам'ятати ті характеристики, за якими різниця між ідеальним і реальним я становить 4 бали. Ймовірно це саме ті площини Вашого Я, за якими Ви найбільш не задоволені собою. Вочевидь, вони є і тими напрямками Вашого самовдосконалення, які вимагають максимального докладання зусиль.

 

 

Характеристики

1

Я приємна людина

2

Мій зовнішній вигляд може ввести в оману.

3

Я часто відчуваю себе принизливо

4

Я повністю заспокоєний і ні що мене не турбує

5

Я працьовита людина

6

Я інтелігентний

7

Я відчуваю безнадію

8

Мені важко контролювати свою агресивність

9

Я самовпевнений

10

Я розумію себе

11

Я комунікабельна людина

12

Я зазвичай побоювався людей, які занадто люб’язні

13

Зазвичай я відчуваю себе тим, ким можуть понукати

14

Я задоволений собою

15

Рішення, які приймаю не є моїми

16

Я напористий.

17

Я ворожа особа

18

Я ініціативний

19

Я амбіційна людина

20

Я відчуваю себе апатичним

21

Я не довіряю своїм емоціям.

22

Я толерантний.

23

Я раціональна людина

24

Я врівноважений

25

Я відчуваю свою неспроможність в тому, що відбувається

26

Я намагаюсь не замислюватись над тим, що відбувається

27

Я задоволений

28

Я не один такий:  «все не по мені»

29

Я презирливо ставлюсь до себе

30

Я сексуально приваблива людина

31

Я не поважаю себе

32

Я подобаюсь більшості людей з якими я спілкуюсь

33

Я побоююсь незгоди з людьми

34

Я відчуваю плутанину, я можу замешкатися.

35

Я невдаха.

36

Найважчий бій це бій з самим собою

37

Зазвичай я будую комфортні відносини з оточуючими

38

Я з жахом очікую невдачу по відношенню до всього до чого прямую

39

Зазвичай мені всі люди подобаються

40

Для мене не існує проблеми самоконтролю

41

Я насправді стурбований

42

Я не відчуваю захищеності перед самим собою

43

Я захищаю себе намагаючись знайти виправдання.

44

Я відповідальна людина

45

На мене не можна покластися

46

В мене теплі емоційні відносини з іншими

47

Я нікчема

48

Причина моїх тривог - я сам.

49

Я дуже вимогливий до себе

50

У мене не багато цінностей і стандартів до себе

Усвідомлення  реального “Я” пов’язане з усвідомленням своїх можливостей, з досвідом нових переживань і нових стосунків людини з навколишнім світом і з собою.

Співвідношення "Я - реального" і "Я - ідеального" і характеризує адекватність знань людини про себе, що знаходить своє вираження в самооцінці.

07.05.2021

Особливості гри у «Брейн-ринг»

Посилання на онлайн  урок Zoom: 13:50

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/7433885621?pwd=b2pnQWpzaXdOakNpWXhERU42LzVjQT09
Идентификатор конференции: 743 388 5621
Код доступа: 234144

06.05.2021

Особливості гри у «Брейн-ринг»

Посилання на онлайн  урок Zoom: 14:45

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/7433885621?pwd=b2pnQWpzaXdOakNpWXhERU42LzVjQT09
Идентификатор конференции: 743 388 5621
Код доступа: 234144

30.04.2021

Особливості гри у «Брейн-ринг»

Посилання на онлайн  урок Zoom: 13:50

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/7433885621?pwd=b2pnQWpzaXdOakNpWXhERU42LzVjQT09
Идентификатор конференции: 743 388 5621
Код доступа: 234144

29.04.2021

Особливості гри у «Брейн-ринг»

Посилання на онлайн  урок Zoom: 14:45

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/7433885621?pwd=b2pnQWpzaXdOakNpWXhERU42LzVjQT09
Идентификатор конференции: 743 388 5621
Код доступа: 234144


23.04.2021

Проведення гри «Що?Де? Коли?»

Посилання на онлайн  урок Zoom: 13:50

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/7433885621?pwd=b2pnQWpzaXdOakNpWXhERU42LzVjQT09
Идентификатор конференции: 743 388 5621
Код доступа: 234144

22.04.2021

Проведення гри «Що?Де? Коли?»

Посилання на онлайн  урок Zoom: 14:45

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/7433885621?pwd=b2pnQWpzaXdOakNpWXhERU42LzVjQT09
Идентификатор конференции: 743 388 5621
Код доступа: 234144

17.04.2021

Як організувати гру «ЩО? ДЕ? КОЛИ?» ( практична частина)

Посилання на онлайн  урок Zoom13:50

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/7433885621?pwd=b2pnQWpzaXdOakNpWXhERU42LzVjQT09
Идентификатор конференции: 743 388 5621
Код доступа: 234144

16.04.2021

Як організувати гру «ЩО? ДЕ? КОЛИ?» ( практична частина)

Посилання на онлайн  урок Zoom13:50

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/7433885621?pwd=b2pnQWpzaXdOakNpWXhERU42LzVjQT09
Идентификатор конференции: 743 388 5621
Код доступа: 234144

15.04.2021

Як організувати гру «ЩО? ДЕ? КОЛИ?» ( теоретична частина)

Посилання на онлайн  урок Zoom14:45

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/7433885621?pwd=b2pnQWpzaXdOakNpWXhERU42LzVjQT09
Идентификатор конференции: 743 388 5621
Код доступа: 234144

09.04.2021

Як організувати гру «ЩО? ДЕ? КОЛИ?» ( теоретична частина)

Посилання на онлайн  урок Zoom13:50

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/7433885621?pwd=b2pnQWpzaXdOakNpWXhERU42LzVjQT09
Идентификатор конференции: 743 388 5621
Код доступа: 234144

08.04.2021

Відпрацювання гри в трійках ( теоретична частина)

Посилання на онлайн  урок Zoom14:45

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/7433885621?pwd=b2pnQWpzaXdOakNpWXhERU42LzVjQT09
Идентификатор конференции: 743 388 5621
Код доступа: 234144

02.04.2021

Відпрацювання гри в трійках ( теоретична частина)

Посилання на онлайн  урок Zoom13:50

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/7433885621?pwd=b2pnQWpzaXdOakNpWXhERU42LzVjQT09
Идентификатор конференции: 743 388 5621
Код доступа: 234144

01.04.2021

Відпрацювання гри в трійках ( теоретична частина)

Посилання на онлайн  урок Zoom14:45

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/7433885621?pwd=b2pnQWpzaXdOakNpWXhERU42LzVjQT09
Идентификатор конференции: 743 388 5621
Код доступа: 234144

21.01.2021-22.01.2021

Принципи гри в команді ( теоретична частина)

Гра «Вежа»

Що необхідно для гри: Для кожної команди підготуйте 10-15 пластикових або паперових склянок та кільце з гумової стрічки, до якого на рівній відстані мають бути прив'язані цупкі мотузки відповідно до кількості учасників команди.

Принцип гри: Об'єднайте клас у команди по 4-6 учасників та запропонуйте учням спільними зусиллями побудувати вежу зі склянок. Для цього необхідно мотузками разом розтягнути гумову кільце так, щоб його вдалося надягнути на склянку. Після цього потрібно, послабивши натяг, перенести по одній усі ємності, які є «будівельним» матеріалом для зведення вежі.

14.01-15.01.2021

(Практична частина, проведення гри «ЩО? Де? Коли?»)

  Про гетьмана українських козаків Петра Сагайдачного казали: цілий світ тремтить перед турецьким султаном, султан – перед Сагайдачним. А перед ким тремтить сам Сагайдачний?

Відповідь: Перед своєю дружиною.

 

2. Французький королівський статут приписував при зустрічі двох офіцерів першим честь віддає той, чиє звання нижче. А що говорить указ про ситуацію, коли зустрічаються два офіцери з рівними військовими званнями? Хто повинен віддавати честь першим?

Відповідь: Хто вихований краще.

 

3. Якій книзі Тараса Шевченка присвячений цілий музей?

Відповідь: «Кобзар».

 

4. Один – Ісус Христос, два – Бог і людина, три – Свята Трійця, чотири – чотири євангелісти, сім – сім таїнств, дев’ять – дев’ять чинів ангельських, тринадцять – Христос і апостоли. Який з атрибутів християнської релігії наочно демонструє ці числа?

Відповідь: Кількість куполів у церкві.

 5. Улітку 1878 року Ілля Рєпін, перебуваючи в маєтку Абрамцеве під Москвою, ознайомився з текстом одного листа. Лист справив на художника велике враження, надихнувши на написання чергової картини. Вкажіть, кому належить авторство цього листа.

Відповідь: Запорозьким козакам (картина «Запорожці пишуть листа турецькому султану»).

 

6. На ринку не дають медалі за відвагу. Ринок може запропонувати лише одну винагороду… Яку винагороду мав на увазі Харві Маккей у своєму вислові?

Відповідь: Гроші.

 

7. Про мешканців цієї країни у довіднику туриста «Lonely Planet» розповідається: «Вони гостинні, але майте на увазі: в гості прийнято ходити з подарунком. Зважте ось на що: коли даруєте квіти, їх має бути непарна кількість; не можна також тиснути руку чоловікові через поріг, таке тут вважають поганою прикметою. Коли в оселі є маленька дитина, то її теж не прийнято хвалити». Думаю цієї інформації Вам достатньо, щоб назвати цю країну.

Відповідь: Україна.

 

8. У 523 р. до н.е. непереможне 50-тисячне військо шаха Камбуза переходило через Лівійську пустелю. Ніякий супротивник раніше не міг здолати це військо. Але всі 50 тисяч вояків загинули. Що згубило 50-тисячне військо шаха Камбуза?

Відповідь: Відсутність води.

 

9. У книзі «1000 незабутніх імен України» стаття під назвою «Пророк» розповідає про Тараса Шевченка, стаття «Мандрівний філософ» - про Григорія Сковороду. А кому присвячена стаття під назвою «Орлиний злет української пісні»?

Відповідь: Володимиру Івасюку.

 

10. В яку пору доби (вранці, вдень, увечері чи вночі) вирушали в дорогу чумаки?

Відповідь: Як правило, увечері (валка рушає за околицю і, відїхавши версти дві або три, не більше, зупиняється на перший нічліг майже так, що видно село – на випадок, якщо хтось щось забув).

 

 

11. Багато років тому, однієї спекотної червневої ночі у Харкові пішов сильний дощ. Чи можливо, щоб через 72 години в Харкові сяяло сонце?

Відповідь: Неможливо (бо через 72 години в Севастополі знову буде ніч).

 

12. Слово «чумак» часто пояснюють назвою чуми, яку чумаки начебто «завозили» з Криму, через що й носили чумну дігтярну сорочку. Але Григорій Данилевський у своїй книзі «Чумаки» зауважує, що слово «чумак» татарського походження. А як воно перекладається на українську мову?

Відповідь: «Перевізник».

 

13. ЙОГО не купиш, але НИМ можна розплачуватися. Про що йде мова?

Відповідь: Про здоровя.

 

14. У 1753 р. Михайло Васильович Ломоносов заснував премію тому, хто пояснить «дійсну електричної сили причину і створить її теорію». А хто отримав цю премію?

Відповідь: Поки що ніхто.

 

15. Спочатку це було 1-го березня, потім – 1-го вересня. А коли зараз?

Відповідь: 1-го січня (святкування Нового року у слов’ян за часів язичництва припадало на 1 березня, після прийняття християнства на Русі Новий рік святкували у Симеонів день – 1-го вересня – ймовірний день створення світу).

 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога